I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Tuesday, April 3, 2012

luahan hati

assalamualaikum ! agak lama tak berbloggin kan . entah la napa malas sgt nak story morry . semua org tak pcaya yg kami dh break , nape eh ? susah ke nak caya ? tak kan . okay , diri sndri pun sedar yg susah nak tima hakikat apatah org lain kan . depa yg byk supports dr belakang tu , thanks byk2 . semua igt aiwen dh kuat dan bole hidup tnpa dia . hati aiwen sapa tao kan . aiwen mmg rndu dia sgt-2 . aiwen harap sgt dia disamping aiwen . apa bole bt dgn sekelip mata ja dia dgn org lain kan . hati nie mmg skt melihat dia dgn org lain . aiwen redha dgn ketentuan Illahi . tak slh kan kta jd sahabat ? kta ptus tak bermakna kta tidak bole jd kwn kan . apa salah aiwen smpai dia taknak berhubung dgn aiwen . tolong bg penjelasan kat aiwen . if u terbaca nie , tolong lah jujur dgn i . i harap sgt kta bole together mcm dulu . gelak ketawa bersma .

No comments:

Post a Comment