I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Monday, February 27, 2012

i will let you go but not now



assalamualaikum ! hai ! hai ! entah macam mana terPOST nie kat fb . that post for adeep ! :( i tao kita takda gaduh apa ke kan . we okay kan just jarang komunikasi . sorry u , i takda niat nak bt u sedih . im really sorry . i sayang u sangat-2 . kalau bole tak nak kehilangan u . seriously i memang terasa lah dgn u . takda time nak spend dgn i . i tao u tga stdy kan . supposed i kena paham keadaan u kan . biasalah unmature lagi dear , belum penah merasai lagi dunia sebagai pelajar universiti ke kolej , poli etc kan . sekarang baru nak jinak-2 kan diri dgn situasi skrg . take time lah dear . hope u bole bg sokongan n dorongan yg positif kat i .kwn i ada ckp memang byk dugaan kalo kita kpel jarak jauh . huh , mula-2 mmg tak sanggup dah lah berjauhan dah tu jarang contact pulak . mana penah macam nie . selalu nya tak jmpa tp senantiasa contact , bole tima lagi lah . nie tak , arghhh . I CANT DO IT . . .


slow slow macam kura kura . i can face this all . i can accept it . i sanggup tima nie sbgai cabaran our relationship and i know everything going be okay n only this way show us yg we btul2 love each other . no matter far u're i still loving you . kbai

No comments:

Post a Comment