I made this widget at MyFlashFetish.com.

Followers

Friday, February 17, 2012

believe or not , the truth lah

assalamualaikum ! hai ! hai !
ummi : yun , siap kul 6 nak p jusco !
me : hah , okay siap .
ummi : ajak kwn skali tao .
me : lol , napa ?
ummi : ummi ad appointment lah . at least ad teman lah .
me : jap , nak tnya depa

immediately get the phone
first person . . .
me : weh , bz tak ? jusco jum ?
mal : pkul bapa weh ?
me : kul 6 . aku p amik hg kay .
mal : ap hal bg tao lambat sgt nie . mak aku baru kluar je . aku kena jga adk .
me : ala , takpalah . next time kay .

second person . . .
me : jum teman aku p jusco
yunk : hah , tgu esok lah . kan nak jmpa kat sunway .
me : oh , okay .

third person . . .
me : hey , bt pa ?
perut : tak bt pa . tga rest ja .
me : mai jusco , teman ak .
perut : sorry , aku demam .
(err ,igt kan hg yg dekat dgn jusco bole teman tp tak bole . takpalah )


apa lagi ckp kat ummi yg depa semua ada hal . pujuk ummi ! nak pegi tgk wayang sorang2 lah . bole . nasib baik ummi said ' YES ' . lega dgr tuh . smpai2 jea jusco terserempak hummie n tyrah . igt depa bole join , tapi tak bole cuz depa tga keja . err sabar je lahh . lepak jap dgn depa . buat kecoh kat tmpat depa keja .then straight away p tgv , survey movie . so dah bt kptusan tgk movie nie . memang best lahh . layannn

No comments:

Post a Comment